Гарантія та повернення

Гарантія та повернення
  
Умови гарантії

1. Перед тим як забрати товар на складі транспортної компанії або у кур'єра ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте комплектацію і відповідність Вашого замовлення (кількість, модель, типорозмір шин або дисків, сезон шин, наявність болтів/гайок/проставочних кілець, якщо такі йдуть в комплекті з дисками або докуповувати окремо). Всі претензії по комплектації замовлення приймаються до моменту забору товару на складі транспортної компанії або у кур'єра.
2. Перед встановленням шин на диски ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно приміряти (НЕ прикручуючи болтами/гайками) один диск на передню і задню ступицю (крім випадку з разноширокими дисками, де передні і задні неоднакові). Приміряйте диски обережно, щоб не пошкодити лакофарбове покриття диска і перед тим як прокручувати диск на ступиці, візуально переконайтеся, що диск повністю прилягає до ступиці та інших елементів гальмівної системи або підвіски не торкаються/впираються в диск! Тільки після того, як Ви переконалися, що диск підходить за своїми параметрами на передній і задній осях, можете приступати до бортування шин.
3. У разі, якщо диски не підходять, наприклад затирають/впираються в елементи гальмівної системи або підвіски, зупиніть процес примірки та зверніться в інтернет-магазин АВТОСЕЗОН. ЮА за телефоном +(38)050-681-0099 або 044 281-24-50 для заміни купленої моделі або повернення оплати за товар.
4. Важливо пам'ятати, що монтаж шини на диск позбавляє обох товарного вигляду і прирівнює до б/в товару, через що монтовані шини/диски не можна повернути або обміняти як новий товар.
5. Повернути і поміняти диски або шини, куплені в інтернет-магазині https://autosezon.ua/, можна протягом 14 днів з моменту отримання товару. Товар не повинен мати механічних пошкоджень і не повинен носити сліди монтажу. Для дисків важливо зберегти упаковку (коробку) в якій Ви їх отримували.
6. Якщо повернення товару не пов'язане з гарантійним випадком, транспортні витрати оплачує покупець.
7. Якщо шини або диски втратили свій товарний вигляд, то гарантія на них не поширюється.
Випадки пошкодження шин і дисків, на які не поширюється гарантія:
•    монтаж у некваліфікованих фахівців;
•    ремонт коліс непрофесійними фахівцями;
•    зневага рекомендаціями виробника про оптимальний тиск в шинах;
•    несправність ходової частини автомобіля;
•    установка невідповідних за розміром шин і диска;
•    невірна і несвоєчасна перестановка покришок;
•    помилки при регулюванні розвалу і сходження колеса;
•    перевищення максимально допустимих індексів швидкості і вантажопідйомності, надмірно різке виконання команд розгону і гальм;
•    спроби самостійного додавання ламелей, канавок або отворів під шипи, а також зміна цілісності дисків механічними способами;
•    недотримання правил зберігання;
•    зношеність або ослаблення кріплення деталей: підшипників на колесі, втулок рульових тяг і ін.
 
 
Правила обміну та повернення товарів належної та неналежної якості
Протягом чотирнадцяти днів після отримання замовлення покупець може оформити повернення / обмін дисків або шин належної або неналежної якості, за умови відсутності слідів використання або механічних пошкоджень.
В законі України вказані дві причини повернення та обміну товару покупцем:
•    отриманий товар не відповідає якості, гарантованої виробником;
•    товар не задовольняє покупця з якоїсь іншої причини.
Якщо товар повертається з будь-якої причини, крім заводського браку, то витрати з транспортування бере на себе покупець.
Однак скористатися можливістю повернення можна, якщо:
1.    Товар має первинний вигляд, і немає слідів зношеності: немає подряпин, відколів або потертостей.
2.    При поверненні присутня повна комплектація і ціла упаковка.
3.    Всі ярлики і маркування збережені.
 
Процедура гарантійного повернення
•    Уважно прочитайте умови гарантії.
•    Зв'яжіться з менеджером і поясніть причину, по якій хочете повернути товар.
•    Перевірте, що упаковка і зовнішній вигляд не зіпсований, комплектація повна.
ВАЖЛИВО. Покришки не повинні мати слідів монтажу і пошкоджень заводського маркування. На дисках не повинно бути слідів установки або експлуатації.
•    Надішліть товар транспортною компанією за адресою, який вам повідомить менеджер.
ПРОХАННЯ. При відправці шин і, особливо, дисків упаковуйте товар, щоб уникнути пошкодження кріпленнями і фурнітурою самого диска або лакофарбового покриття.
Шини або диски, що втратили свій первісний вигляд (у тому числі мають зіпсовану упаковку, і неповну комплектацію) не підлягають гарантійному обміну чи поверненню.
 
 
Якщо настав гарантійний випадок

Гарантія поширюється на заводський брак, виявлений під час отримання товару на відділені транспортної компанії, або при балансуванні шин на сервісі. Брак, виявлений в ході експлуатації покришок, приймається в якості рекламації після позитивного рішення технічної експертизи. Виробник/імпортер може проводити свою, або прийняти результат незалежної технічної експертизи. В Україні такі послуги надає уповноважений орган в національній системі сертифікації УкрСЕПРО державне підприємство «СЕПРОшина ГТВ». Експертиза платна, оплачується клієнтом і коштує 15% від вартості шини.
Для отримання рішення технічної експертизи Вам необхідно:
1.    Заповнити бланк заяви на проведення незалежної експертизи шини з уточненням того, чому він вважає, що шина ймовірно має дефекти/брак в своїй конструкції, описом ситуації, в якій вони виявилися, а також вказати вартість її придбання;
2.    Надіслати за свій рахунок рекламаційну шину (без диска) з позначеними крейдою місцями дефектів/браку і прикріпленою заявою будь-якою зручною транспортною компанією за адресою (тип послуги « Склад-Двері »): м Дніпро, вул. Бориса Кротова, 24, одержувач – «СЕПРОшина ГТВ» (Ремонтовані покришки на експертизу не приймають);
3.    Повідомити на електронну пошту ДП «СЕПРОшина ГТВ» seproshina@ukr.net коли шина була відправлена, назва перевізника і номер товарно-транспортної накладної;
4.    За підсумками експертизи (в середньому тиждень) замовнику видається висновок, де буде вказана причина виникнення дефектів. Якщо в заключенні буде вказано, що шина бракована (на кожну шину висновок складається окремо), то Вам буде відшкодована вартість транспортних витрат, вартість самої експертизи (при наявності квитанції про оплату послуг і накладної перевізника), а також самої шини, або проведена її заміна в разі наявності на складі. Якщо шину не визнають бракованої, то відшкодування не відбувається. Часто буває, що у клієнта немає можливості чекати поки буде проведена експертиза, в зв'язку з цим autosezon.ua, піклуючись про своїх клієнтів, допомагає з придбанням некомплекту за мінімальною вартістю.
 
Щоб отримати бланк заяви на проведення незалежної експертизи шини, зверніться до нас за телефоном: +38 (044) 281 24 50, або за адресою: info@autosezon.ua
 
 
Повернення товару можна здійснити за адресою: м. Київ, вул.Новозабарська 21А
Повернення коштів відбувається протягом 3-х робочих днів.